blog4

Klachtenonderhoud

Efficiënt klachtenonderhoud is een kunst op zichzelf. Met tevreden bewoners en een ontzorgde opdrachtgever als doel. KSS & Noord beheerst die kunst en bewijst dat honderden keren per week (bijna 8.000 klachtbonnen op jaarbasis).

KSS & Noord verzorgt al het dagelijks klachtenonderhoud aan vastgoed voor particulieren, bedrijven en instellingen. We beschikken voor het onderhoud, 24 uur per dag en 7 dagen per week, over vakmensen uit alle disciplines; ook voor calamiteiten en spoedopdrachten.

Vastgoedeigenaren en beheerders zien steeds meer de voordelen van het uit handen geven van het aansturen van onderhoud aan gebouwen. Dit heeft als voordeel dat zij zich steeds meer kunnen gaan richten op hun “corebusiness” en daar hoort onderhoud meestal niet bij.

Zowel de huurder als verhuurder kan rekenen op onze ervaren planningsdienst. Wij nemen binnen 24 uur contact op met de bewoners die een reguliere melding indienen. Bij spoedgevallen staan wij binnen “no time” voor u klaar. Klachten worden snel verholpen, de oplossing wordt digitaal vastgelegd, de werkzaamheden en het materiaalverbruik worden eveneens digitaal in een werkbon vastgelegd. Resultaat: optimale inzichtelijkheid, alle data rechtstreeks aanwezig in het automatiseringssysteem, minder kantoorwerk en optimale service voor de opdrachtgevers en huurders.

Een deur die klemt of een kraan die lekt: kleine ongemakken in een pand kunnen grote ergernis veroorzaken bij bewoners en/of gebruikers.
Daarom staan wij borg voor een snelle en vlekkeloze afhandeling van klachten. De opdrachtgever hoeft alleen maar een melding te doen; de rest wordt geregeld. Onze flexibele en professionele medewerkers nemen klachten aan zoals u dat wenst en zorgen voor een snelle en zorgeloze afhandeling. Daarvoor zijn wij 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar. Klachten worden bij ons snel en vakkundig opgelost. U hoeft alleen maar een melding te doen en wij staan voor u klaar. Hierbij is een strakke organisatie met vakkundige, allround medewerkers belangrijk. Onze medewerkers voor onderhoud staan voor kwaliteit. Ze zijn bij ons in vaste dienst, spreken uw taal en hebben respect voor de omgeving. Ook bij onderhoud wordt er rekening gehouden met de omgeving en proberen zij altijd zo min mogelijk overlast te veroorzaken. Vooral bij klachtenonderhoud worden door opdrachtgevers steeds strengere voorwaarden gesteld op het gebied van snelheid, kwaliteit, kostenbeheersing en betrouwbaarheid. Komt er onverwacht alsnog een probleem tevoorschijn, dan lossen onze medewerkers dit direct op. Wij gaan regelmatig op de stoel van de klant zitten om vanuit deze positie te bekijken of het nog beter kan. Na ontvangst van een melding maakt KSS & Noord zelf de afspraak met de gebruikers van het pand. De overlast blijft daarbij tot een minimum beperkt. Dat is de kracht van KSS & Noord: werken in een omgeving waar mensen zijn. Moet de winkel overdag open blijven? Is het noodzakelijk dat de bedrijfsprocessen overdag ongestoord doorgaan? Bij de planning wordt rekening gehouden met de omstandigheden en de wensen van bewoners en/of gebruikers. Onze onderhoud vakmensen munten niet alleen uit in veelzijdige technische vaardigheden, maar ook in servicegerichtheid en sociale vaardigheden. Ze stellen zich (met legitimatiebewijs) netjes voor, bespreken wat ze gaan doen en zorgen ervoor dat de gewone gang van zaken in het pand zo min mogelijk wordt verstoord. Ook opruimen hoort bij hun taak; de werkplek pand wordt netjes achtergelaten. Doet er zich onverhoopt alsnog een probleem voor? Onze klachtenvakmensen blijven direct, zonder tussenkomst van de opdrachtgever, aanspreekbaar voor eventuele nazorg.

Onze service- en onderhoudsafdeling

  • 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar
  • Beschikt over betrokken, betrouwbaar, goed opgeleid en ervaren personeel
  • Heeft voor iedere opdrachtgever een vast aanspreekpunt
  • Elke servicemedewerker heeft zijn ‘eigen wijk’
  • Beschikt over een uitgebreid netwerk van specialisten zodat altijd de juiste mensen voor uw onderhoudswerk worden gevonden
  • Biedt een professionele, flexibele en snelle dienstverlening
  • Beschikt over een modern en up-to-date registratiesysteem
  • Werkt zeer efficiënt door een goede planning en vernieuwende werkmethoden